Labels

Saturday, April 2, 2011

THE NEXT EARTHQUAKE - Prophecy (by way of Yeshua)

Good Day to Everyone!

It is 8:58 p.m., March 26, 2011, Saturday – The Father’s Holy Spirit is upon me.

A major earthquake is about to happen. The geographical location, Jesus / Yeshua has not given to me. It will be worse than that of Japan. There will be great loss of life on a world-wide scale; this loss of life will be uncountable. Poor and wealthy will die. The Father is telling me that this earthquake will happen before this year (2011) is finished (but He is not giving me an exact date or hour). He is telling me that while it will not be exactly on "The New Madrid Fault Line" http://showme.net/~fkeller/quake/maps4.htm, it will strike exactly next to it. He is telling me that after this earthquake, then, it is then that He will Rapture His Bride (obedient children). Get ready.

He is telling me to tell you all to get your house in order now, come to Him to be delivered of all besotted sins now, and to stay right with Him; we must not slide back into living sinful lives.

Completion of prophesying was at: 9:12 p.m.

PLEASE SEEK THE LORD ON THIS PROPHECY.


DISCLAIMER:

I, Tracy S. Thompson, am not a Minister of His’ Word, nor a person with the gift of Bi-location. I am just a watching and praying Christian (though Messianic in practice by faith and observance of Jewish customs) desperate to make the Rapture (do not want to be left behind) and whom Messiah Yeshua has blessed with revelations, words, and prophecy. If you are in doubt on the information contained herein this note, please consult with our Father (Himself) and the Holy Bible.

P.S. – After the Rapture, life on Earth is going to be BAD
.

- Tracy S. Thompson / Revelation Given
 ________________________________________________________________________
Versi Indonesia
Salam sejahtera semuanya!

Pada pukul 20:58, 26 Maret 2011, Sabtu - Roh Kudus Bapa besertaku.

Sebuah gempa bumi besar akan terjadi. Lokasi geografisnya tidak diberikan Yesus / Yeshua kepada saya. Ini akan lebih buruk dibandingkan dengan yang terjadi pada Jepang. Akan ada kehilangan besar pada kehidupan di seluruh dunia. Kehilangan / kerugian ini tak dapat diperhitungkan. Miskin dan kaya akan mati. Bapa memberitahu saya bahwa gempa ini akan terjadi sebelum tahun ini (2011) berakhir (namun Dia tidak memberikan saya sebuah tanggal atau jam yang sebenarnya). Dia mengatakan bahwa gempa tersebut tidak akan terjadi tepat pada "The New Madrid Fault Line" (bagian selatan hingga pertengahan barat AS yg terdiri dari 6 negara bagian), tetapi akan terjadi tepat di sebelahnya. Dia memberitahu saya bahwa setelah gempa bumi ini berlangsung, Dia akan segera mengangkat Pengantin-NYA (anak-anak yang taat). Bersiaplah.

Dia meminta saya untuk memberitakan kepada semua orang agar mempersiapkan rumahnya sekarang juga, datang kepada Dia yang membersihkan segala dosa-dosa, dan selalu bersama dengan-Nya; kita tidak boleh beralih kembali pada kehidupan berdosa kita.

Akhir dari pesan pukul 9:12pm

TOLONG CARILAH TUHAN DENGAN ADANYA PESAN INI.

NB : Saya, Tracy S. Thompson, bukanlah seorang rasul dari Firman-Nya, atau seseorang dengan karunia ajaib Tuhan. Saya hanya seorang penonton dan pendoa Kristen (secara Mesianik dalam praktek oleh iman dan ketaatan terhadap adat istiadat Yahudi) yang putus asa untuk memperoleh Pengangkatan (tidak mau ditinggalkan) dan yang mana Mesias Yeshua yang telah diberkati dengan wahyu, kata-kata, dan nubuat. Jika Anda ragu pada informasi yang tercantum di catatan ini, silakan berkonsultasi dengan Bapa kita (Tuhan) dan Kitab Suci.

P.S – Setelah masa Pengangkatan, kehidupan di dunia akan menjadi lebih BURUK

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

About Windunatha

My photo
An ENTP Person. Saksi Terakhir Sebelum Segalanya Berakhir. One Of The Remnant In The Last Days.